TERAPI RUQYAH SYARIYYAH


PUSAT RAWATAN ISLAM SRI HAK TUNGKU LAHAD DATU MENGIKHTIARKAN RAWATAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN PENYAKIT MISTERI MENGGUNAKAN TERAPI RUQYAH SYARIYYAH DAN PEMAKANAN QURANI FOOD.
KESEMBUHAN ADALAH MILIK ALLAH TAALA

06 Ogos 2011

KURSUS PERAWAT INTENSIF DI SEMPORNA











Assalamualaikum WMT.

Alhamdulillah syukur ,Kursus Perawat Islam Intensif di Semporna Sabah pada 23 Julai yang lalu berlangsung dengan jayanya.
Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak penganjur khususnya Abg Haris dan keluarga yang bertungkus lumus menjadikan kursus ini satu realiti. Beliau adalah tonggak utama kursus pada kali ini .
Seperti biasa sesi pagi diisi dengan pembentangan kertas kerja berkenaan asas rawatan Islam dan pengenalan alam jin oleh Al Fadhil Ustaz Ahmad Fathoni Fajri. Manakala pada waktu petangnya, peserta didedahkan dengan kaedah dan teknik rawatan Ruqyah Syariyyah (praktikal) yang saya sendiri sampaikan. Kemudian Al Fadhil Ustaz Fathoni meneruskan pengisian program dengan simulasi rawatan beramai2, serta pengijazahan ayat-ayat amalan. Atas permintaan masyarakat setempat,Kami juga meneruskan rawatan pada sebelah malamnya. Beberapa orang pesakit bertindak agresif setelah di ruqyah. Syukur Alhamdullillah, rawatan pada malam tersebut dipermudahkan Allah SWT.

Alhamdulillah syukur sekali lagi kepada Allah, dan saya berdoa agar semua bakal muallij sentiasa dilindungi dan mendapat keredhaan Allah S.W.T. Kami juga berdoa semoga Allah SWT memberikan kami peluang seterusnya utk menyebarkan ilmu perubatan Islam berasaskan ruqyah syariyyah dari semasa ke semasa...

1 ulasan:

  1. ALHAMDULILLAH, teruskan usaha murni tuan yer!! Kita galakkan ndedahkan rawatan Islam kepada masyarakat Islam yg sebelum ni selalu ke Bomoh/ pawang

    BalasPadam