TERAPI RUQYAH SYARIYYAH


PUSAT RAWATAN ISLAM SRI HAK TUNGKU LAHAD DATU MENGIKHTIARKAN RAWATAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN PENYAKIT MISTERI MENGGUNAKAN TERAPI RUQYAH SYARIYYAH DAN PEMAKANAN QURANI FOOD.
KESEMBUHAN ADALAH MILIK ALLAH TAALA

23 September 2011

TEKNIK SEDARKAN PESAKIT GANGGUAN JIN

 

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Assalamualaikum WHT


Saudara pembaca yang budiman. Di sini saya ingin kongsikan satu kaedah rawatan untuk menyedarkan pesakit gangguan jin yang bertindak agresif seperti pesakit menumbuk perawat, kejang seluruh badan dalam masa yang lama dan seumpamanya. Dah dirawat berjam-jam, namun jin pengganggu masih berdegil untuk tidak keluar. Berhadapan dengan kes seperti ini,biasanya saya akan memberhentikan rawatan, menenangkan dan menyedarkan pesakit terlebih dahulu dengan membaca selawat tafrijiah di bawah.





 


Kaedahnya:

1. Fokuskan tumpuan, berniat untuk hentikan rawatan dan berdoa kepada Allah taala agar pesakit diberikan ketenangan dan sedarkan diri.
2. Letak tapak tangan pada ubun-ubun pesakit. Kemudian baca Al Fatehah dan selawat di atas. Tapi sebelum itu, pastikan pesakit dipegang dan dibaringkan terlebih dahulu. Insya Allah, pesakit tersebut akan sedarkan diri dengan serta merta. Bekalkan pesakit dengan amalan-amalan harian benteng diri dan cubalah rawat pada hari yang lain.Semoga kaedah ini bermanfaat kepada kita semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan