TERAPI RUQYAH SYARIYYAH


PUSAT RAWATAN ISLAM SRI HAK TUNGKU LAHAD DATU MENGIKHTIARKAN RAWATAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN PENYAKIT MISTERI MENGGUNAKAN TERAPI RUQYAH SYARIYYAH DAN PEMAKANAN QURANI FOOD.
KESEMBUHAN ADALAH MILIK ALLAH TAALA

12 April 2011

BUANG TOKSID DENGAN BERBEKAM

Tahukah anda yang tubuh badan anda banyak toksid? Jawapannya ya, setiap orang ada toksid dalam tubuh badan.
Toksid terjadi akibat kegagalan sesuatu organ pencernaan untuk menghurai dan mencerna makanan secara optimum. Makanan yang pada dasarnya berkhasiat boleh bertukar menjadi racun atau toksid setiap kali ia dimakan sekiranya ia gagal dihurai melalui penghasilan enzim yang tepat dengan kuantiti nutrient yang diambil. Kehadiran toksid ini memerlukan proses penghuraian dan peneutralan yang memerlukan usaha yang berganda daripada sesuatu organ terutama usus. Sekiranya ia tidak sempat dineutralkan, ia akhirnya akan terhadam dan masuk ke dalam sistem darah hingga mendatang lebih banyak kemudaratan.

Bagaimana untuk membuang toksid dengan lebih berkesan???
Jawapannya ialah kaedah bekam adalah satu rawatan yang lebih berkesan dan tiada kesan sampingan. Lihat saja gambar darah pesakit ini, darah yang bertoksid atau beracun warnanya kehitaman. Jika di biarkan akan mengundang pelbagai jenis penyakit dalam tubuh badan kita pada masa akan datang. Oleh itu berbekamlah kerana bekam itu rawatan Sunnah untuk umat Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan