TERAPI RUQYAH SYARIYYAH


PUSAT RAWATAN ISLAM SRI HAK TUNGKU LAHAD DATU MENGIKHTIARKAN RAWATAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS DAN PENYAKIT MISTERI MENGGUNAKAN TERAPI RUQYAH SYARIYYAH DAN PEMAKANAN QURANI FOOD.
KESEMBUHAN ADALAH MILIK ALLAH TAALA

17 April 2011

DOA NABI SULAIMAN








Amalkan doa ini selepas solat maghrib(paling kurang 1x), insyaAllah kita akan aman daripada bahaya dunia dan akhirat, dimurahkan rezeki, dan bebas daripada gangguan jin dan syaitan. Juga untuk menangani iblis dan syaitan, terutamanya makhluk yang sedang menyerap merasuk dalam tubuh.




Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE













Terjemahan:

Ya ALLAH, masukkan kami dalam kawalan lingkungan Nabi Sulaiman, dan Nabi Sulaiman telah memiliki daripada timur dan barat dengan kebolehan anugerah ALLAH, sifat, perbuatan-perbuatan dan juga kekuatannya. Selamat sejahterakanlah kami wahai tuhan Jibrail, Mikail, Israfil dan Izrail. Telah menguasai Nabi Sulaiman dari timur dan barat, jin, manusia, angin dan awan berserta keselamatan yang banyak. Maha suci ALLAH taala yang maha mulia kemuliaan, dan kesempurnaanNya, ketahuilah oleh kamu wahai iblis, wahai iblis, wahai iblis, Syaitan-syaitan tinggal dalam kegelapan. Wahai Tuhan kami, terimalah daripada kami doa Nabi Sulaiman, dan telah berselawat ALLAH ke atas Nabi Sulaiman, juga ke atas para nabi dengan rahmatMu ya ALLAH yang amat mengasihani daripada segala-galanya.

WALLAHUALAM.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan